سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام و ممنون و کمک

یکشنبه 85 تیر 18 ساعت 6:29 صبح

سلام

آخی چه حالی داد....

با دعای شما دوستان به حود الله اون مشکلم هم تموم شد .خداخیرتون بده

.

(البته خواهران ناراحت نشن)

دوست دارم صورت دونه دونتون روببوسم.

....

چه قدر بده آد م انتظار بکشه من که پیر شد م تا این لحظه رو دارم حس میکنم.

از خواهر بزرگوارم خانوم "سید فاطمه شیدا" هم تشکر مخصوص دارم که این زحمت وقبول کردن با تمام مشکلاتش... به خدا نمیدونم چه جوری ادای احترام کنم.

ازجمله اهانت ها و تصور های غلط و کارآگاه بازی ها و ترد شدن ها و .....

راستی ببینم من چه کرمی داشتم که بخوام الکی فیلم بازی کنم رفتم،که همه ی فحشاشو ایشون بخوره.

اینو بگم خیال همه ی اونایی که فکر میکردم ما دوتا یکی هستیم روشن بشه.

من تو این مدت هم به وبلاگم می اومدم هم به پارسی یارم هم به ای دیم سر میزدم و.....

ولی هیچ پیامی ویا پستی رو در وبلاگ یا پارسی یار نذاشتم، هرچه هست کارهای خانوم شیدا هستش وبس .والسلام

.

.

.

2. از تمامیه دوستان که در این مدت قدم رنجه کردن ومنت بر مانهادن:

" هاتف ، م.ر ، صحرا ، دختر شب، یه دلخسته، آقا محمد آزادی، شمشاد ،سید حسین نصر الله، گل سرخ ،داداش احمد ، فردا ، اقاقیا ،کیمیاوب،سید فرهاد ،

فداییان ، رضا(یه قلب پاک ...)، امیر ، آقای مدیر ، یلدا ، ساسان ، آقا روح الله ، علی ،سلطان عشق و ..... عزیزانی که از کشورهای عربسان ، امارات ،

آمریکا ، چک ،فرانسه، آلمان و ....... از صرف خودم و خانوم شیدا که خیلی مدیونشونم تشکر میکنم.

"

.

.

.

3. اینبار یک کمک فکری ازتون میخوامو اون هم اینکه من قصد دارم روند نوشتنم رو بنا به پیشنهاد دوستان در این سریه جدید در ظاهر کمی تغییر دهم.

در محتوا نه ، فقط در ظاهر . کمی به روز تر بنویسم تا از خواص به عوام هم گذری داشته باشیم.

کمک کنید تا ان شاءالله بتونم بیشتر مثمر ثمر باشم .

هر گونه نظر ، پیشنهاد، انتقاد ، روش قلم فرسایی ، نوع نگاه به مسائل ،شهدا،انقلاب،امام .آقا ،مقوله ی بسیجیسم،مدرنیسم،تجدد،سنت،موسیقی،مداحی ، طرز تفکر و .... دارید با من

در میون بذارید تا با کمک شما شاید بیشتر حق مطلب آدا بشه.

توروخدا اینبار هم کمک کنید . چون نیاز شدیدی به جریان سازی فکری دارم.

.

.

.

التماس دعا ....

یامحمد و علی


نوشته شده توسط : حسن ک.نظری(امٌل جان)

نظرات دیگران [ نظر]