سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فطر‍‍،مهدی و چشم مسلح

دوشنبه 85 آبان 1 ساعت 5:54 عصر

سلام

یچ فرق نداره امروز عید باشه یا فردا . هیچ فرق فرق نداره امروز روزه بگیریم یا نگیریم . هیچ فرق نداره ماه 29 روزست یا 30 روزه . هیچ عیب نداره ماه امروز روئیت بشه یا نشه .

وایسا وایسا ... آروم تر

راستی چرا برامون نباید فرق داشته باشه ماه رو کی میبینیم ؟

چرا نباید شب تا صبح بریم رو پشت بوم آسمون رو نگاه کنیم تا شاید ماه رو ببینیم بعد اون موقع جشن بگیریم ؟

چرا انقدر سنگ دل شدیم که بشینیم بقیه ماه رو ببینن بعد به ما بگن که آی ایها الناس امروز عیده بدون اینکه خودمون با چشم خودمون ماه رو ببینیم ؟

.
چرا ؟ چرا؟ چرا؟


اینها سئوالهایی که این عصر دود و تکنولوژی و ماشین ومادیت هیچ جایی رو برا فکر کردن در موردش به ما بدبختهای اسیر , نمیده . تازه اگه بخواد هم بده ما دنبالش نمیریم .

یه مشت آدم بدبخت خدازده هی میگن باچشم غیر مسلح هم میشه اونو دید .

یکی نیست بهشون بگه ماهم همین رو میگیم ولی چرا شما چشماتون رو با زرق وبرق دنیا مسلح کردید ؟

.

از این به بعد می خوام خودم ماه رو ببینم نه کس دیگه ببینه , بعد بیاد برا من تعریف کنه . خودم میخوام ازاین به بعد برا خودم عید "فطرت" بگیرم و به نماز انتظار با وضوی ع.ش.ق ونیت صفا و قامت خلوص وتکبیر خشوع وسلام خضوع بایستم .

خودم عینک دودی دنیوی رو از چشمم برمیدارم تا با چشم غیر مسلح نظاره گر تشریف فرمایی ماه باشم .برایش فرش قرمزشده با خون دل را پهن میکنم تا یه موقع ماه از دستم نا راحت نشه و دوباره نره پشت ابرا ....
.
حالا بعد از این عید "فطرت" است که روزه گرفتن حال میده چون میدونی می خوای با کی افطار کنی ,براچی روزه گرفتی,برا کی به خودت سختی دادی.
ایول...

 " دیشب جمال رویت تشبیه ماه کردم
تو به زماه بودی من اشتباه کردم "
بیا مهدی شب مارا سحرکن


 التماس دعا

یامحمد وعلی ....

 

  با نگاهی به آرشیوم(اوایل) متعلق به خودم در تاریخ‏: پنجشنبه 12 آبان 1384


نوشته شده توسط : حسن ک.نظری(امٌل جان)

نظرات دیگران [ نظر]