سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوش کن!

چهارشنبه 85 آبان 17 ساعت 1:25 صبح

سلام ....
 به خدا اصلا حال آپ کردن نداشتم. اومدم فقط یه آف چک کنم وکامنتارو بخونم. یه کامنت خصوصی از یه دوست همدلی اومده بود که خیلیروم تاثیر گذاشت. موضوع کامنت آهنگ وبلاگم بود که تازه عوضش کردم.
  خیلی بعد خوندنش متاثر شدم وکولاکی کوتاه باکلمات کم در من براه انداخت.
فقط اومدم بگم که آهنگ وبلاگ رو گوش کنید جون عزیزترین کسانتون.نه نظر میخوام نه به به ونه اه اه. فقط جان من گوش کنید. خیلی قشنگ وتاثیرگذاره.
  چه مذهبی، چه حزب اللهی، چه امل چه رپ، چه متال باز، چه عرق خور وچه معتاد و.... هر چی هستید فقط گوش کنید آهنگ وبلاگ رو....یه چند دقیقه گوشتون رو بدون تعصب در اختیاراین آهنگ بذارید.

****تو این حال وهوای نازی که به من دست داده دست بردم به دیوان حفاظ این غزل آمد:
اگر
رفیق شفیقی درست پیمان باشحریف خانه و گرمابه و گلستان باش
شکنج زلف پریشان به دست باد مدهمگو که خاطر عشاق گو پریشان باش
گرت هواست که با خضر همنشین باشینهان ز چشم سکندر چو آب حیوان باش
زبور عشق نوازی نه کار هر مرغیستبیا و نو گل این بلبل غزلخوان باش
طریق خدمت و آیین بندگی کردنخدای را که رها کن به ما و سلطان باش
دگر به صید حرم تیغ بر مکش زنهاروزان که با دل ما کرده ای پشیمان باش
تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شوخیال و کوشش پروانه بین و خندان باش
کمال دلبری و حسن در نظر بازیستبه شیوه نظر از نادران دوران باش
خموش حافظ و از جور یار ناله مکنترا که گفت که در روی خوب حیران باش

 

 التماس دعا ....
   یامحمد ویاعلی


 


نوشته شده توسط : حسن ک.نظری(امٌل جان)

نظرات دیگران [ نظر]