سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انا لله وانا الیه راجعون

سه شنبه 85 آبان 30 ساعت 12:42 صبح

انا لله وانا الیه راجعون ....
   آنان که خاک رابه نظر کیمیامیکنند .... الان دارن یکی یکی مارو که تنها میذارند!!!!
  نشانه ای از نشانه های دیگر خدا حضرت آیت الله العظمی تبریزی(رحمه الله علیه) دیگر سنگینی این فانی سرارا تحمل نکرد وبه دیدار محبوش رفت.... لبیک الله....
  وزنه ای از وزنه های آسمانی زمین،زمین راترک کرد وبه لاهوت رفت ....
 من انگار همیشه عادت به دیر رسیدن دارم.... اون روز اگه زود تر به مسجد ارگ رسیده بودم....
        الانم این اواخر ارتباط دلی با ایشون برقرار کرده بودم ولی حیف که او ماند ومن رفتم ...یعنی ما رفتیم....
                                       
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه ....
    باشد تا آن بزرگوار برای من وامثال من پیش حضرت دوست فاتحه ای بخواند....


التماس دعا ....
  یامحمد وعلی


نوشته شده توسط : حسن ک.نظری(امٌل جان)

نظرات دیگران [ نظر]