سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از بودن تا شدن

یکشنبه 85 بهمن 1 ساعت 12:25 صبح

(( تمام آبروی من از گریه بر حسین (ع)است )) 

ازم خواسته بودید در مورد خودم بیشتر بگویم آخه من کامنت ها را می خوانم  ولی چون در اول راه هستم سرم شلوغه ...
راستی  بابت قرآن ، دعا ، نماز و حتی روزه هایی که بدرقه راهم نمودید خیلی خیلی ممنون ...

...خوب روز دوشنبه 12شهریور 1363مصادف با 8 ذی الحجه (یوم الترویة) که همانا روز سیراب شدن و اندیشه در عالم خلقت و خلق عالم است در بیمارستان بقیة ا.. الاعظم (عج) بر خلاف میل باطنی پا به عرصه خاک نهادم ،البته این خاک از آنجا که محل عروج هم هست قابل تحمل شد.(البته یوم الترویة را داشته باشید تا بعداً)تازه مثل اینکه از اول آمدن ما به دنیا پر فراز و نشیب بوده چون همان روز که مامانم داشته می رفته بیمارستان ماشین بابام آتش گرفته بود ،شاید همان موقع نیومده باید می رفتم .مامانم میگه در هنگام تولد نقاب بر چهره داشتم که بلافاصله بعد از تولد ماما (خانم ده پهلوان)آن را ضبط نموده چون یمن دارد و اگر بیشتر می خواهید بدانید به علمای اخلاق  و مادر بزرگ هایتان مراجعه کنید!!!

                                                                                             

...گاهی که مامانمو اذیت می کنم رو به من میکنه میگوید: «حسن جان نمی دانم پس این هفت بار ختم قرآن و نود روز روزه در دوران بارداری کجا رفته ؟راستی کجاست ؟؟»

...مامانم میگه در طی 9ماه بارداری و 2سال شیردهی هرگز هرگز بدون وضو حتی آب نخورده است ! گرسنه مانده اما بدون وضو غذا نخورده !(شاید علت پر خوری هایم به نخوردنهای آن موقع است کسی چه می داند؟! )

تا 4 سالگی سقای امام حسین (ع)بوده ام  با هیئت مخصوص آن حضرت .مامانم میگه به طور متوسط هفته ای دو بار بهشت زهرا بخاطر شهدا و یا تشیع پیکر آنان میرفته است ؟قرار بوده اسمم ابوالفضل باشد اما چون در زمان بارداری مامانم ،عمویم به نام حسن در جزیره مجنون شهید شد اسم او را بر من گذاردند تا ادامه دهنده راهش باشم. دعا کنید که این گونه باشد، این را هم بگویم از بدو تولد تا 2 سالگی بسیار بی قرار بودم از بی قراری من همه بی قرار بودند شاید این هم در عالم معنا راز و رمزی داشته باشد که من با عقل ناقصم نمی فهمم .

                                                        

دوستان حالا فهمیدید این دوران کوتاه 9 ماهه مامانم با من چه ها که نکرده است ! که خود یک تولد تا مرگ است این طور نیست؟

در خاتمه حالا ببینید چرا با این اوصاف این نسل سومی امُل از آب در آمده است.....

                                     

یا محمدو علی

 حسن ک.نظری(امُل جان)


 


نوشته شده توسط : حسن ک.نظری(امٌل جان)

نظرات دیگران [ نظر]