• وبلاگ : يه امل مدرنيسم نشده!
  • يادداشت : اسلام وزين الدينش!
  • نظرات : 12 خصوصي ، 59 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حاج محمد علي باشي 
    خاطرات يک خبرنگار مسلمان

    خيلي ها طي اين چند روز که با من در تماس بودند، مي گفتند که هر طور شده مي خواهند که خود را به خطوط مقدم جبهه نبرد عليه اسرائيل برسانند اما نمي دانستند چطور بايد رفت.

    اما تا جايي که مي دانم خيلي ها از جمله خودم ديگر ترمز بريده ايم و نمي توانيم اينجا بمانيم و فقط نظاره گر باشيم چون حضرت روح الله به ما آموخته است که "عزت و حيات در مبارزه است".

    مثل ديگران نمي گويم که يادم مي آيد، بلکه در پيام تاريخي امام خميني به مناسبت قبول قطعنامه خوانده ام که فرمودند : "بايد بر وحشت از مرگ غلبه کنيد، و از وجود جوانان پرشور و شهادت طلبى که حاضرند خطوط جبهه کفر را بشکنند استفاده نماييد".

    سيد حسن نصرالله فرزند خميني روح الله

    اين روزها جلوه اي از حماسه فرزندي غيور از فرزندان مکتب خميني (ره) در حال نمايش است؛ سيد حسن نصرالله پرورش يافته مکتب حضرت روح الله گردابي براي اسرائيل به وجود آورده که انشاءالله به محو اين رژيم جعلي از صفحه روزگار منتهي خواهد شد.

    اکنون من و تو که در ايران يا هر کشور ديگري که هستيم نيز مي توانيم به ياري حزب الله بشتابيم تا آينده از آن ما باشد .

    اکنون بهترين فرصت براي نابودي کامل رژيم صهيونيستي فراهم شده است اما براي اين کار راهکارهايي وجود دارد که مي توانيم در هر جا خود را تبديل به يکي از سربازان اسلام مبدل سازيم.

    ۱- هر کس که مي تواند بايد خود را ابتدا به دمشق و از راه هاي رسمي يا غير رسمي خود را به لبنان برساند تا از هر طريق ممکن به ياري مسلمانان بشتابد؛ البته بايد ديد که چه فايده اي مي توانيم داشته باشيم.

    ۲-اکنون زمان مناسبي براي جهاد اينترنتي است. مسلمانان در هر جاي دنيا مي توانند براي ايميل هايي که متعلق به صهيونيستها است که معمولا با پسوند "IL" شناخته مي شود ويروس هاي قوي و کاري بفرستند. همچنين بايد همه مسلمانان دست در دست هم سايت هايي اصلي رژيم صهوينيستي که معمولا با پسوند فوق الذکر شناخته مي شوند را هک کنند. هک کردن اين سايتها حتي براي چند ساعت هم بسيار موثر خواهد بود به شرط آن که هک شدن دانه دانه اين سايتها به سرعت پوشش خبري پيدا کند.

    ۳- اين روزها اخبار دقيق رويدادها خصوصا در موارد مکتوب فقط توسط رسانه هاي غربي انعکاس مي يابد . اکثر اين رسانه ها مانند رويتر يا وابسته به صهوينيستها هستند و يا اينکه با توجه به استراتژي غرب خبرها را به گونه اي که به ضرر اسرائيل نباشد منعکس مي کنند. از اين جهت حضور خبرنگاران رسانه هاي ايراني به هر تعداد که بشود، در منطقه جنگ ضروري است و از شماها چه پنهان که خودم هم در تلاشم تا اين کار را انجام دهم.

    ۴- فشار به مسئولان براي تحريم کامل کالاهاي شرکت هاي حامي رژيم صهيونيستي که بارها و بارها اسامي آنها اعلام شده است. اگر اين کار به صورت گسترده در کشورهاي اسلامي انجام شود بسيار اثرگذار خواهد بود.

    فعلا همين راهکارها؛ کارهاي ديگري هم مي توان کرد که باشد براي يک فرصت ديگر.

    کلام نوراني حضرت روح الله خميني :" ما با اعلام برائت از مشرکين، تصميم به آزادي انرژي متراکم جهان اسلام داشته و داريم و به ياري خداوند بزرگ و با دستان فرزندان قرآن روزي اين کار صورت خواهد گرفت." پيام قطعنامه 29 تير 1367