• وبلاگ : يه امل مدرنيسم نشده!
  • يادداشت : انقلاب دوم يا همون بروبابا!!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 34 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    انقلاب دوم كدومه؟!! آخه اين چه اشتباهي بود كه كرديم، اين چه كاري بود؟ خدا پيغمبريش ، مردم يه کشور شب از ديوار سفارت يه کشور ديگه بالا برن و کارکنان و ديپلمات ها رو گروگان بگيرن!!!!!!!!! يعني چه؟ چه معني مي ده؟ ديگه کار از اين زشت تر هم مي شه کرد؟ که دائم بهش افتخار مي کنيم. هرچي که بدبختي و تحريم کشيديم مال اون کار اشتباهه، اگه هشت سال جنگ شد و مردم همه دنيا، هر چي کشور توي دنيا هست؛ شدن طرف عراق به خاطر اون کار بود. مگه غير از اينه که سفارت يه کشور مثل خاک اون کشوره؟ اگر توي جنگ از 17 کشور اسير داريم به خاطر اون کاره. به خاطر اينه که مردم همه دنيا ديدن يه کشوري اومده که اينقدر بي منطقه که حتي به سفارت هم حمله مي کنهّ!!! حتي کارمندان و ديپلمات رو هم گروگان مي گيره!!! از اون روز بود که شديم تروريست، ايروني شد مساوي تروريست. و بهونه اي بود براي اين همه بدبختي. اثر اون کار هنوز هم باقيه و هيچ وقت از اذهان جهاني پاک نمي شه.

    که چي؟ جاسوسي مي کردن؟ اخراجشون مي کرديم. بهتر نبود؟

    حالا رفتيم و سفارت و گرفتيم و مثلا اسناد رو به دست آوردم، چي شد مثلا؟ تونستيم آمريکا رو محکوم کنيم؟ نه فقط کار خودمونو سخت تر کرديم.

    نمي دونم چي بگم، ولي کاري از گروگانگيري بدتر نيست، و کشور ما يه کشور گروگانگير بود.

    همونطوري که طالبان حمله کرد به سفارت ايران و ديپلمات ها رو کشت و همه مون و همه دنيا از اين کار چقدر ناراحت شدن واز اونوقت طالبان طرد شد و ديگه هيج جا به غير از عربستان سعودي و پاکستان به رسميت نشناختش. کار ما هم به همون بدي بود.